Renault og Roland-Garros har samme røtter, begge etablert i Frankrike, med sterke internasjonale ambisjoner. De deler de franske verdiene av lidenskap og dristighet.
Partnerskapet mellom Renault og French Tennis Federation (FFT) er grunnlagt på en bærekraftig mobilitet og et sosialt ansvar.
Renault-logoen vises på nettene på de fem hovedbanene gjennom hele turneringen, fra kvalifiseringsrundene til finalene.
For å feire samarbeidet med den berømte tennisturneringen, introduserer Renault Renault 5 E-Tech electric Roland-Garros.
Eksteriøret på kjøretøyet skiller seg ut med sin eleganse og sportslighet. For denne spesialutgaven er fire farger tilgjengelig: perlehvit, nattblå, stjernesort, samt den eksklusive matt skifergrå.
Nederst på inngangsdøren sitter en Roland-Garros-logo, i midten av en “Saint Andrew’s Cross”-grafikk, et nikk til stadions arkitektur.
Innvendig er det spesifikke stoffet til de lysegrå setene, med sin tette og fine grafiske vev, inspirert av tekniske sportsklær.