RENAULT MASTER

Renault Master går inn i en ny æra:

Med sin aerodynamiske form (som er designet i en vindtunnel), er kjøreopplevelsen og effektiviteten forbedret. I kombinasjon med sitt nye dynamiske bremsesystem bruker den 1,5 liter mindre drivstoff (i dieselversjonen dCi 2L¹).

Cockpiten er designet rundt føreren og gir enkel tilgang til spaker og knapper, samt til den 10-tommers skjermen med openR link og innebygd Google³.

¹Google, Android Auto, Google Maps, Waze og andre merker er varemerker for Google LLC.

Fra kr 594 900,-

Pris er ekskl. mva, frakt og levering.

1 625 kg

Lastekapasitet

Renaults interne studie, referanse for brukbar lastekapasitet (27/10/23) E-Tech-versjon 4 t og 87 kW.

1 312 mm

Sideåpning

40

Forskjellige fabrikkmonterte påbygg

Drivlinje

Diesel

To tilgjengelig drivlinjer, elektrisk og diesel

Aerodynamiske design

Designet for høy ytelse

Hver minste detalj av varebilens eksteriørdesign ble underlagt krevende vindtunnelanalyser for å forbedre luftstrømshåndteringen og gjøre hvert element mer aerodynamisk.

Designet for høy ytelse

Designet for å være mer effektiv

Drivlinje

  • Diesel

Dra enda lengre med den nye Blue dCi drivlinjen og ytelsene som passer for lange avstander. Kombinert med det nye hydrauliske dynamiske bremsesystemet sikrer denne dieselversjonen et lavere CO2-utslipp og drivstofforbruk: mindre enn 195 g/100 km.¹

Maksimal effekt

170 hk (125 kW)²

Girkasse

Automatisk og manuell

Reduserte CO₂-utslipp

fra 194 g/km³

Forbruk

fra 7,5 L/100 km⁴

¹ Blue dCi 105 BVM

² Blue dCi 170 BVA

³ Ny Master L2H2 3,5T dCi105-sertifisering avventende

⁴ i henhold til WLTP-protokollen fra mars 2023, kan variere avhengig av versjoner og alternativer

40 forskjellige fabrikkmonterte påbygg

Varebil

Varebil

varetransport av varer og utstyr med varebil

Stort volum

Stort volum

volumtransport av varer

Lastebiler

Lastebiler

for bygge- og vedlikeholdsformål

Mannskapskabin

Mannskapskabin

for bygge- og vedlikeholdsformål

Plattform og chassis førerhus (chassis cab)

Plattform og chassis førerhus (chassis cab)

plattform for ombygging

Varebil

varetransport av varer og utstyr med varebil

Stort volum

volumtransport av varer

Lastebiler

for bygge- og vedlikeholdsformål

Mannskapskabin

for bygge- og vedlikeholdsformål

Plattform og chassis førerhus (chassis cab)

plattform for ombygging

1 625 kg¹ lastekapasitet

Med de beste ytelsene i sin kategori er Renault Master utstyrt for produktive arbeidsdager: opptil 1 625 kg¹ nyttelast og 2 500 kg hengervekt. Varebilen har i tillegg den største sideåpningen i sin kategori.

¹Renaults interne studie, referanse for brukbar lastekapasitet (27/10/23) E-Tech electric-versjon 4 t og 87 kWh.

Usp på megane

Usp på megane
Usp på megane

Ergonomi og lagringsløsninger

Teknologi

OpenR link med innebygd Google

Usp på megane

Usp på megane
Usp på megane

Stor 10’’ skjerm

Nyt en av de største skjermene på markedet i Master E-tech electric. Den har det intelligente openR link-multimediesystemet med innebygd Google. Skjermen har et strømlinjeformet og brukervennlig grensesnitt, samt smarttelefonspeiling for å enkelt koble deg opp på alle dine reiser.

Stor 10’’ skjerm

Mer enn 50 apper tilgjengelige i bilen

OpenR link-multimediesystemet, med innebygd Google, gjør livet enklere ombord. Få tilgang til verktøyene og Google-tjenestene du trenger (som for eksempel Google Maps eller Google Assistant), naviger med Waze, eller betal for parkering med EasyPark.

Mer enn 50 apper tilgjengelige i bilen

Designet til forretningsbruk

Optimaliser kjøreopplevelsen slik at den er tilrettelagt for et mobilt kontor. La openR link-systemet, med innebygd Google, administrere reisene dine, håndtere eventuell kommunikasjonen eller justere biltemperaturen og mye mer, ved hjelp av Google Assistant.

Designet til forretningsbruk
Human First Program

20 avanserte førersystemer

Usp på megane

Usp på megane
Usp på megane

Parkeringsassistent og ryggekamera

Parkeringsassistenten bruker sensorer for å guide deg ved å indikere nærliggende hindringer med lyd- og lyssignaler. Så snart du begynner å rygge, viser den sentrale skjermen ryggekamera med indikatorer til hvor du rygger.

Fotgjengersikkerhet

En sensor varsler føreren om å bremse dersom det er fare for kollisjon med en fotgjenger. Systemet forsterker bremsingen hvis førerens reaksjoner er for sakte, og bremser til og med helt om det er nødvendig.

Oppdag syklister i blindsonen på veien og i byområder

Om fører har en syklist i blindsonen vil et lyssignal i sidespeilet varsle føreren. Om varebilen oppdager en syklist på passasjersiden, vil en sensor aktivere lyd- og lyssignal.

...og 17 andre avanserte førerstøttesystemer som er en del av "Human First Program"