FILANTE RECORD 2025

Renault Filante Record 2025

flytter grensene for energieffektivitet

verdenspremiere på Rétromobile-messen fra 5. til 9. februar i Paris*

*Paris Expo Porte de Versailles – Hall 1

En elektrisk demobil inspirert av rekordbilen på 40 hk fra 1925, Renault Filante Record 2025 kombinerer aerodynamisk design, ultraoptimalisert vekt og teknologisk effektivitet. Dens skarpe linjer tar sikte på å maksimere aerodynamikken og flytte grensene for energieffektivitet. Mål: å ta en forbruk og autonomi rekord.

aerodynamisk design

Renault Filante Record 2025 skiller seg ut med sitt aerodynamiske design som gir maksimal effektivitet. Hver kurve, hver linje, hver overflate av kroppen er designet for å redusere luftmotstanden og optimalisere energiforbruket.

Usp på megane

aerodynamisk design

Renault Filante Record 2025 skiller seg ut med sitt aerodynamiske design som gir maksimal effektivitet. Hver kurve, hver linje, hver overflate av kroppen er designet for å redusere luftmotstanden og optimalisere energiforbruket.

Usp på megane
Usp på megane

aerodynamisk design

Renault Filante Record 2025 skiller seg ut med sitt aerodynamiske design som gir maksimal effektivitet. Hver kurve, hver linje, hver overflate av kroppen er designet for å redusere luftmotstanden og optimalisere energiforbruket.

optimal aerodynamikk

optimal aerodynamikk

optimalisert luftmotstand

optimalisert luftmotstand

futuristisk og moderne utseende

futuristisk og moderne utseende

optimal aerodynamikk

optimal aerodynamikk

optimalisert luftmotstand

optimalisert luftmotstand

futuristisk og moderne utseende

futuristisk og moderne utseende

energieffektivitet

Renault Filante Record 2025 bruker et 87 kWh batteri tilsvarende det til den elektriske Renault Scenic E-Tech. Motoren tilbyr innovative løsninger for å optimalisere ytelse og autonomi.

Usp på megane

energieffektivitet

Renault Filante Record 2025 bruker et 87 kWh batteri tilsvarende det til den elektriske Renault Scenic E-Tech. Motoren tilbyr innovative løsninger for å optimalisere ytelse og autonomi.

Usp på megane
Usp på megane

energieffektivitet

Renault Filante Record 2025 bruker et 87 kWh batteri tilsvarende det til den elektriske Renault Scenic E-Tech. Motoren tilbyr innovative løsninger for å optimalisere ytelse og autonomi.

rekord ytelse

Arbeidet med maksimal vektreduksjon på materialer vil la Renault Filante Record 2025 å ta sikte på å gå for en forbruks og autonomi rekord.

Usp på megane

rekord ytelse

Arbeidet med maksimal vektreduksjon på materialer vil la Renault Filante Record 2025 å ta sikte på å gå for en forbruks og autonomi rekord.

Usp på megane
Usp på megane

rekord ytelse

Arbeidet med maksimal vektreduksjon på materialer vil la Renault Filante Record 2025 å ta sikte på å gå for en forbruks og autonomi rekord.

fremtiden for elektrisk

I den ergonomiske cockpiten er noen tradisjonelle mekaniske koblinger erstattet av elektroniske systemer: «Steer by Wire» for styring og «Brake by Wire» for bremsing. Mål: å spare plass og vekt. I samme ånd er også rattstøtten bearbeidet til nærmeste gram.

Usp på megane

fremtiden for elektrisk

I den ergonomiske cockpiten er noen tradisjonelle mekaniske koblinger erstattet av elektroniske systemer: «Steer by Wire» for styring og «Brake by Wire» for bremsing. Mål: å spare plass og vekt. I samme ånd er også rattstøtten bearbeidet til nærmeste gram.

Usp på megane
Usp på megane

fremtiden for elektrisk

I den ergonomiske cockpiten er noen tradisjonelle mekaniske koblinger erstattet av elektroniske systemer: «Steer by Wire» for styring og «Brake by Wire» for bremsing. Mål: å spare plass og vekt. I samme ånd er også rattstøtten bearbeidet til nærmeste gram.

alt
alt

alt
alt

alt
alt

Video poster