flytter grensene for energieffektivitet
verdenspremiere på Rétromobile-messen fra 5. til 9. februar i Paris*
En elektrisk demobil inspirert av rekordbilen på 40 hk fra 1925, Renault Filante Record 2025 kombinerer aerodynamisk design, ultraoptimalisert vekt og teknologisk effektivitet. Dens skarpe linjer tar sikte på å maksimere aerodynamikken og flytte grensene for energieffektivitet. Mål: å ta en forbruk og autonomi rekord.
Renault Filante Record 2025 skiller seg ut med sitt aerodynamiske design som gir maksimal effektivitet. Hver kurve, hver linje, hver overflate av kroppen er designet for å redusere luftmotstanden og optimalisere energiforbruket.
Renault Filante Record 2025 skiller seg ut med sitt aerodynamiske design som gir maksimal effektivitet. Hver kurve, hver linje, hver overflate av kroppen er designet for å redusere luftmotstanden og optimalisere energiforbruket.
Renault Filante Record 2025 skiller seg ut med sitt aerodynamiske design som gir maksimal effektivitet. Hver kurve, hver linje, hver overflate av kroppen er designet for å redusere luftmotstanden og optimalisere energiforbruket.
Renault Filante Record 2025 bruker et 87 kWh batteri tilsvarende det til den elektriske Renault Scenic E-Tech. Motoren tilbyr innovative løsninger for å optimalisere ytelse og autonomi.
Renault Filante Record 2025 bruker et 87 kWh batteri tilsvarende det til den elektriske Renault Scenic E-Tech. Motoren tilbyr innovative løsninger for å optimalisere ytelse og autonomi.
Renault Filante Record 2025 bruker et 87 kWh batteri tilsvarende det til den elektriske Renault Scenic E-Tech. Motoren tilbyr innovative løsninger for å optimalisere ytelse og autonomi.
Arbeidet med maksimal vektreduksjon på materialer vil la Renault Filante Record 2025 å ta sikte på å gå for en forbruks og autonomi rekord.
Arbeidet med maksimal vektreduksjon på materialer vil la Renault Filante Record 2025 å ta sikte på å gå for en forbruks og autonomi rekord.
Arbeidet med maksimal vektreduksjon på materialer vil la Renault Filante Record 2025 å ta sikte på å gå for en forbruks og autonomi rekord.
I den ergonomiske cockpiten er noen tradisjonelle mekaniske koblinger erstattet av elektroniske systemer: «Steer by Wire» for styring og «Brake by Wire» for bremsing. Mål: å spare plass og vekt. I samme ånd er også rattstøtten bearbeidet til nærmeste gram.
I den ergonomiske cockpiten er noen tradisjonelle mekaniske koblinger erstattet av elektroniske systemer: «Steer by Wire» for styring og «Brake by Wire» for bremsing. Mål: å spare plass og vekt. I samme ånd er også rattstøtten bearbeidet til nærmeste gram.
I den ergonomiske cockpiten er noen tradisjonelle mekaniske koblinger erstattet av elektroniske systemer: «Steer by Wire» for styring og «Brake by Wire» for bremsing. Mål: å spare plass og vekt. I samme ånd er også rattstøtten bearbeidet til nærmeste gram.